I'm I'm I'm .... ALIVE!


BILD PÅ VÅRAN NYA LÄGENHET I PITEÅ!
Hejjhoppgalopp!
jag lever, men min lilla dator dör snart.
den har typ blivit cp sen en viss person råkade slå till den nämner inga namn!
HAHAH! xd
jag har inte så mycket att berätta förutom att igår for jag med några snygga brudar till luleå
och shoppa där, jag köpte då bara magtröjor kan itne visa bild..
för att då dör denna datar typ på direkten.
det vill vi inte!
Och sen efter en tur i luleå åkte vi alla hem, sedan kring 6 var det fest/kalas/party hos mig.
för att jag fyllde år i mars och för att jag flyttar snart! :)
och idag kring 20.00 åker min bästa vän AMANDA till turket, kommer inte klara av skolan..
började faktiskt gråta igår, för det var sista gången ja skulle träffa henne på EN VECKA.
men men... livet är så ibland
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback